sobota, 4 grudnia 2010

Art NEW media

Art NEW media
warszawa

Wchodząc na stronę mam wrażenie ze trafiłam na kolejną spośród tak licznie ostatnio powstałych portalów-galerii internetowych związanych z sztuką a prowadzonych przez zapaleńców hobbystów co o sztuce niewiele wiedzą ale wierzą że im się uda miliony w internecie zrobić zakładając jakichś portal. . .
Tak więc strona wygląda jak portal a nie poważna galeria. Moje wątpliwości szybko rozwiewa opis galerii który jest ciekawie i wyczerpująco napisany. Dobrze że są zdjęcia wnętrza galerii, wtedy nabieram pewności że jestem w właściwym miejscu. Wielkie brawa za dział media o nas. Jeśli chodzi o informacje to super przygotowane i fajnie że tak dużo ale przydałoby się je jakoś po katalogować. Np. latami. . . no i żeby się nie wyświetlały w słupie jeden po drugim, bo po prawej stronie mamy dużo wolnego pustego miejsca a to nie najlepiej wygląda.
Jeżeli chodzi o najważniejszą część czyli galerię prac oraz informacje o artystach to żadnych zastrzeżeń nie mam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz