niedziela, 23 stycznia 2011

Galeria Manhattan

 
Samborska Magdalena "Jej Portret nie-Wierny"
Galeria Manhattan
Łódź
Pierwsza strona niezła. Ładnie wygląda tło. Trochę małe litery. Szkoda że te małe ładne znaczki przy aktualnościach nie są guzikami.
Mamy tutaj odwołanie do facebooka. Poproszę tylko autorów o zadbanie o tę część. Od dłuższego czasu nie mogę wysłać zaproszenia bo ktoś nie nadąża akceptować zaproszenia fanów. Albo co gorsza w ogóle tego nie robi a to bardzo nieładnie.
Jest telefon podany i adres, ale żeby sobie skopiować i do google maps wkleić to już niestety nie mogę. . . przydałby się tutaj link chociaż. Koncerty, performance, wystawy.... aktualności wskazują na to że galeria prężnie działa. Brakuje tylko zdjęć przy wydarzeniach.
Działania czyli archiwum uzupełnione od 2002 ( a galeria istnieje od 1991). Namierzyłam jeden błąd: Gdy wybiorę sobie rok i przeglądam działania to wszystko działa, ale gdy chcę wrócić i inny rok wybrać to muszę mocno kombinować. Ktoś tu nie pomyślał.
Jak widzę bazę twórców to od razu mi coś nie gra. Galeria ma w bazie naprawdę mnóstwo artystów z czego część funkcjonuje tylko jako nazwisko a prac i tekstów o niej nie znajdziemy. To niestety nie znaczy że galeria świetnie działa ale że bardzo się stara tak wyglądać. Za dużo artystów to stawianie na ilość. To także brak konkretnego profilu galerii.
Edukacja. Widać dużo aktywności galerii. Niby fajnie bo edukują dzieci... niby fajnie bo sobie na warsztatach z autorem aktualnej wystawy można popracować...
Nie każe za darmo nikomu pracować ale coś mi się wydaje że galeria sobie ładnie w ten sposób dorabia, a to ją niebezpieczne zbliża ją do domu kultury. Czy jestem za surowa?
O galerii. Porażka. Coś bardzo niedobrego się z tekstem stało. Nie wiem gdzie się zaczyna a gdzie kończy. Zdjęcia się powtarzają. Ale znalazłam guzik do zaznaczeniem galerii na mapie.
Podsumowując.
Strona niedopracowana. Analizując ja mam nieodparte wrażenie ze coś w niej nie gra. Myślę że to może być fakt że trochę mało galerii w tej galerii. Trudno mi było znaleźć tam coś, jakieś „dzieło” które bym mogła (już nie mówię czy chciała bo to mało istotne) kupić. Za to mnóstwo jest innych aktywności.
http://www.galeriamanhattan.pl/
Wybaczcie mi proszę, ale w wyniku nadmiaru obowiązków w tym tygodniu ograniczę sie do jednej galerii. Obiecuję że w przyszłym tygodniu napiszę też o zagranicznej Galerii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz